Zwroty i reklamacje

Możesz zwrócić zakupione u nas produkty w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Towar musi być odesłany w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania wraz z oryginalnym opakowaniem oraz dowodem zakupu.

Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane. Koszty związane ze zwrotem lub wymianą ponosi kupujący.

Zakup produktów jak i odbiór zarezerwowanych towarów (w ramach rezerwacji złożonej przez stronę/telefonicznie/mailowo) w punktach stacjonarnych nie jest objęte prawem do zwrotu w ciągu 14 dni.

Przedmioty wyprodukowane/zmodyfikowane na indywidualne zamówienie klienta również nie podlegają zwrotom, tak samo jak przedmioty zmodyfikowane przez kupującego (np. poprzez zmianę koloru, przycięcie itp).

UWAGA: Nie ma możliwości zwrotu przedmiotów wchodzących w skład zestawu. Jeśli zdecydujesz się na zwrot, musisz odesłać cały komplet.

Dotyczy to zakupu:

  • Stelaż + misa wc + opcjonalnie przycisk
  • Stelaże + misa wc + bidet + opcjonalnie przycisk
  • Misa wc + bidet
  • Zestaw podtynkowy prysznicowy - ramię, przyłącze, słuchawka, wąż, bateria, deszczownica

Nie będą przyjmowane do zwrotu niekompletne części składowe zestawów. Ewentualny zwrot nadesłanego przedmiotu do naszego magazynu będzie wysyłany do klienta na jego koszt.

Prosimy o wysyłanie zwracanego towary na adres:

POLSKIE KABINY - dział zwrotów
Wschodnia 9
99-300 Kutno

Do przesyłki należy dołączyć wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (pobierz formularz). Po otrzymaniu zwrotu, zwrócimy Ci należną kwotę na wskazane konto.

REKLAMACJA W CZASIE TRWAJĄCEJ GWARANCJI
Jeśli wady wystąpią w trakcie korzystania z przedmiotów i nie są spowodowane uszkodzeniem mechanicznym w okresie, gdy obowiązuje gwarancja, należy składać reklamacje drogą mailową na adres.

reklamacje@polskiekabiny.pl

Aby złożyć reklamację, należy przesłać potwierdzenie dokonanego zakupu w sklepie Domarket, opis wady/usterki oraz wyraźne zdjęcia/filmik obrazujące problem. W tytule przelewu prosimy o umieszczenie numeru zamówienia lub imienia i nazwiska z zamówienia. Gwarancja dla klientów biznesowych (firm) wynosi 12 miesięcy. Reklamacje złożone w innej formie, nie zawierające powyższych informacji, bądź niekompletne nie będą rozpatrywane.

 

USZKODZENIE PRZESYŁKI PODCZAS TRANSPORTU.

UWAGA! Aby uniknąć przykrych sytuacji i odmowy przyjęcia reklamacji, pamiętaj:

  • Podczas odbioru przesyłki dokładnie ją sprawdź.
  • Jeśli zauważysz widoczne uszkodzenia, odmów jej przyjęcia i poinformuj doręczyciela/kuriera o tym fakcie.
  • Skontaktuj się także z infolinią firmy przewozowej.
  • Jeśli zauważysz uszkodzenie mechaniczne lub braki towarowe, natychmiast sporządź protokół szkodowy z doręczycielem/kurierem i skontaktuj się z obsługą sklepu.
  • W przypadku uszkodzeń powstałych w transporcie, należy tego samego dnia, w którym nastąpiło doręczenie przesyłki, zgłosić je w firmie kurierskiej.
  • Pozyskany protokół szkody wraz ze zdjęciami produktu i opakowania produktu, należy przesłać drogą mailową na adres reklamacje@polskiekabiny.pl. Wówczas wyślemy nowy produkt wolny od wad (wyjątek stanowi przesyłka za pobraniem).

 

ZAMÓWIENIE NIEKOMPLETNE - BRAKI W ZAMÓWIENIACH

Podczas odbioru dostawy należy sprawdzić, czy wszystkie produkty z zamówienia zostały dostarczone. Jeśli zauważysz braki, skontaktuj się natychmiast z infolinią. Jeśli dostarczone produkty składają się z kilku elementów, powinieneś sprawdzić, czy są one kompletne (np. uszczelki, wsporniki, kołki, śruby, maskownice, listwy ścienne) - w tym celu użyj instrukcji montażu. Jeśli potrzebujesz pomocy przy weryfikacji, skontaktuj się z infolinią lub napisz maila. To szczególnie ważne, jeśli chodzi o drzwi i kabiny prysznicowe. Jeśli zauważysz brak jakichkolwiek elementów montażowych, zgłoś to niezwłocznie, najpóźniej do 2 miesięcy po otrzymaniu przesyłki. Po upływie tego terminu brakujące elementy będą udostępniane jedynie odpłatnie.

PODSTAWA PRAWNA:
Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zmianami)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl